Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Καλως ήρθα στην Blogoσφαιρα λοιπον...

Καιρό τώρα σκεφτόμουνα ότι ήθελα τον δικό μου χώρο στο διαδίκτυο. Ήθελα να έχω ένα χώρο που θα γράφω τις σκέψεις μου, θα ανεβάζω άρθρα που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον και με αλλάζουν καθημερινά.
Δεν πιστεύω γενικά στην επικοινωνία του διαδικτύου και όσοι με γνωρίζουν θα το ξέρουν καλά αυτό... Προτιμώ να έχω όλες μου τις αισθήσεις ενεργές όταν επικοινωνώ... Να μπορώ να ακούσω να βλέπω να ακουμπάω τον συνομιλητή μου....
Πιστεύω στην επικοινωνία των ανθρώπων σαν όλον και όχι των δακτύλων πάνω σε ένα πληκτρολόγιο ή ακόμα και της εικόνας με φωνή! Η κάθε αίσθηση έχει τη μαγεία της και εγώ δεν θέλω να χάσω καμία από αυτές. Όποιος λοιπόν θέλει πραγματικά να δεί ποιός είμαι και τί είμαι, δεν έχει παρά να μιλήσει μαζί μου στην πραγματικότητα και όχι να με διαβάσει εδώ.

Γιατί λοιπόν το δημιουργήσα? Για να το καταγγείλω?

Όχι. Το δημιούργησα γιατί είχα ανάγκη να επικοινωνήσω ΚΑΙ έτσι, με ανθρώπους που θα ήθελαν να μοιραστούν τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου.

Καλώς ήρθατε λοιπόν στον ¨ηλεκτρονικό μου χώρο¨ και ελπίζω να ταξιδέψουμε μαζί σε ωραίους δρόμους....

Υ.Γ. Είμαι κρητικός, και αυτό λέει αρκετά πιστεύω για το αίσθημα της φιλοξενίας αλλά και για την παραξενιά και την αλλόκοτη αίσθηση της δικαιοσύνης που με διακατέχει!

Καλώς ορίσατε λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου