Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Η καθημερινή μου βόλτα στο Διαδικτυο 1

Οπως και πολύ άλλοι στις μέρες μας το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας μου. Είτε για διασκέδαση είτε για ενημέρωση αποτελεί ενα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας μου.Έτσι για να γνωριστούμε όμως, ας σας παρουσιάσω την καθημερινή μου βόλτα στο διαδίκτυο.

Το πρωί,γύρω στις 9-10(ναι ειμαι πρωινός τύπος), με το πρωινό μου ναρκωτικό ανα χείρας, τον καφε,θα κάτσω στον καναπέ μου και αφου πιώ δυο ρουφιές καφε, θα ανοίξω το lap-top. Πρόσφατα απόκτησα και μια οθόνη για το desktop 24 inches, αλλα ο καναπες είναι δύσκολο να κοπεί, οποτε τη βγάζω με το laptop.Αφου ρίξω μια ματιά στα bookmarks μου, που σε πιάνει πονοκέφαλος απο το πόσα είναι,θα ανοίξω τα πρωτα τρεία site για να ενημερωθώ για τα κεκτενόμενα απο τους κέκτονες που λέει και ο τζιπάκος...

http://tvxs.gr/

http://www.protagon.gr/

http://athens.indymedia.org/

Το καθένα του με διαφορετικό ύφος και θεματολογία αλλά με ένα κοινό. Μια κάπως σφαιρική εικόνα του παρον...
Στο tvxs, αν και με έχει απογοητεύσει αρκετά τους τελευταίους 8 μήνες, αλλά θα ήθελα να αναφερθω σε ένα αρθρο μου αποκλειστικά για αυτό το θέμα, μπορώ να βρώ τα κεκτενόμενα απο την κεντρική πολιτική σαπιοσκηνη και να ενημερωθώ για τα καινούργια ΄αγγουράκια΄ που μας περιμένουν. Που και που θα βρώ και καμια ενδιαφέρον ανάλυση για τα πολιτικά δρόμενα, με την έννοια του πολίτη και οχι της πολιτιτκής, αλλά σπάνια πια. Κατηγορίες όπως πολιτισμικά δρόμενα, γεωπολιτικά άρθρα,ενεργειακά οικολογικά και άρθρα απόψεων είναι απο΄τις κατηγορίες που κάτι θα βρω να διαβάσω.

Στο protagon μπορώ να βρώ άρθρα πιο λογοτεχνικά, αλλά και πολιτικά, με ένα οχι και τόσο κοντά στην δικιά μου ιδιοσυγκρασία χαρακτήρα. Για παραδειγμα εκει γράφει και ο εμετικός Τελογλου που νομίζει οτι με τον SKAIγάιδαρο μαζί,και το ανθρωπόμαλο τέρας τον Παπαχελά,μπορούν να τρομοκρατήσουν τους πάντες. Όμως υπάρχουν και άλλοι όπως το κορίτσι του διπλανου portal που μέσα απο άρθρα, με καυσικό χιούμορ, περνάει ωραία μηνύματα, αν και λίγο καναπεδάτα....

Τέλος, και αφού έχει ανοίξει το μάτι για τα καλά, θα μπώ και στο indymedia να ενημερωθώ για τον δρόμο... Για πορείες, συγκεντρωσες, ομιλίες για διάφορα θέματα σε ελευθεριακούς χώρους αλλά και προβολές ταινιών και κάθε ίδους δρόμενα.Εχει και αυτό τις αγκυλωσεις του, δε λέω, αλλά είναι πιο κοντά στις δικές μου αγκυλώσεις τι να κάνουμε...

Αυτά για τη πρωινη βόλτα στο διαδίκτυο.Επετε και συνεχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου