Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Η καθημερινή μου βόλτα στο Διαδικτυο 2

Αφού λοιπόν περάσω με αυτά και με άλλα (καφέδες,διάβασμα,κουβεντούλες,αραγμα) στο μεσημέρι,και αφού κάνω το refresh στα προαναφερθέντα sites, κατα τις 5 θα έρθει η ώρα να ακούσω το μισάωρο της ευγενικής κοροιδιας του Τζιπάκου.Εκτός οτι θεωρώ την εκπομπή του ενημερωτική, και μαλιστα οχι χουντοενημερωτική όπως έχουμε συνηθίσει στις μέρες μας, αυτός ο χαόδης ηρμός της σκέψης του είναι για μένα μοναδικό φαινόμενο!Μαζί με την Μαλβίνα, τον θυλικό Πανούση οπως μου αρέσει να την αποκαλώ, είναι ένα αριστοφανικό δύδιμο πραγματικής σατιρας και εμπευσης. Και λέω είναι γιατι ούτε εγώ θυμάμαι πόσες φορές έχω βάλει και έχω ακούσει τις εκπομπες της!Το απίστευτο σε αυτούς τους ανθρώπους είναι το πόσο συμπικνωμένο λόγο χρησιμοποιούν

Το βραδάκι, μετά απο το καθιερωμένο refresh,θα προσπαθησω να ταξιδέψω ανέξοδα προς κανένα προορισμο μέσα απο φωτογραφίες ταξιδιτικών forums και θα ψάξω για καμιά καλή προσφορά ταξιδιού συνήθως στο εξωτερικό(κάψημο αλλά ξεχνιέμαι και ξεφεύγω για λιγο...)

Υ.Γ.Δεν μίλησα καθόλου για email,youtube,wikipedia,trackers γιατι απλά τα θεωρώ δεδομένα!

Αυτά απο την καθημερινότητα του διαδικτύου μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου